Untitled
23 January 2012, ϟ 0 shout(s)
I'm still don't know what to say. Too sad for write a post. -.-
Know what? Ohh shit,I gonna write an
Khamis minggu lepas,I mean 19/1.My family went to my lovely gemok cousin's house,Lina ruhaimi. Don't know her?Like I care =3
So,lame dok jupe eh.Memang ah rindu.Wah wah,dia makin tinggi,dan gemok. xD I feel so small when stand beside her.Ohh,she not so tall,but just taller then me maa.Then,pada satu pagi yang ssangat indah,di rumah Sepupu ku itu,my father got a message from MRSM,as he read it,He foward that message to me,And my mother.Wtf MRSM,they said I was selected to study there.Where? mrsm Muadzam Shah bhaii,jauh gile ah. Nating.My mother asked me to check it on their official web. Damn,I got it. -.- Debaaabum,macam nak luruh jantung.Pelik ah,aku jawab main main je time temuduga,memang malas ah nak masuk situ.Tak hingin mak,ishh.
Whatever,don't mention about this ah.I gonna cry. -.-
Let see my picture with my sedare.Hewhew ='D
Hai,kami sepupu.Umur sama.Tinggi tak sama. -.-
Saya cantik.Dia cantik banyak banyak.. =D
Nice one mahh,macam hantu je. -.-
Hee.candid -.-
Toing,toing.Muka bongok :3
Then,lepas balik dari Kelantan,terus pergi kampung mama Ai pulak,Haishh,homework dok bawok. -.- Astaga,see you teacher,InsyaaAllah siap ah homework mu. Wi macam cuti akhir tahun.
new past





